Głównej zawartości

Komunikat alertu

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

W dniu 08 grudnia 2017 r. w siedzibie Stowarzyszenia odbyło się szkolenie skierowane dla wnioskodawców planowanego naboru wniosków na podejmowanie i rozwijanie działalności gospodarczej. W ramach szkolenia dokonano wprowadzenia do tematyki wdrożenia realizacji RLKS w okresie programowania 2014-2020 oraz zaprezentowano zasady przyznawania wsparcia na operacje obejmujące działania w obszarze podejmowania i rozwijania przedsiębiorczości. Szczególnie zwrócono uwagę na wykaz kosztów kwalifikowanych określony w rozporządzeniu MRiRW w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Uczestnicy zapoznali się także z zasadami wypełniania wniosków o przyznanie pomocy i biznes planu. Zaprezentowano również lokalne kryteria wyboru operacji stosowane w ramach naboru wniosków ogłoszonych przez Lokalną Grupę Działania Forum Powiatu Garwolińskiego.